Vítejte na blogu evropských dobrovolníků a dobrovolnic, které vyslala YMCA v ČR!

čtvrtek 6. října 2011

K čemu to je?

Milí dobrovolníci, milé dobrovolnice,
ráda bych vám představila náš a hlavně váš nový blog! Vytvořila jsem jej, protože mám často pocit, že po odjezdu doborovolníci zapomínají na svou vysílající organizaci a pro mě je tak dost obtížné získávat od vás informace. Myslím, že touto cestou se nám bude komunikovat snadněji a snad i pro vás to bude zábava! Myslím, že je zajímavé vidět, co dělají dobrovolníci na jiných projektech a moci s nimi sdílet svoje radosti a starosti... Samozřejmě i nadále zůstávám dostupná i přes e-mail a telefon.
Budu ráda, když se nám tu budou příspěvky množit a alespoň každý měsíc si najdete čas a položíte si základní otázky, které s vaší EVS úzce souvisí... Mezi tyto otázky patří:
1. Co jsem se naučil/a za minulý měsíc nového?
2. Jak jsem se to naučil/a? Co mi pomohlo?
3. Kdo mi pomohl?
4. Komu jsem pomohl/a s učením nových věcí já?
5. Co se ještě chci naučit, dozvědět? Do kdy a jak se to naučím?
Prosím, abyste nechápali učení v klasickém slova smyslu jako biflování ve škole a z knih, ale jako neformální proces, jakým EVS má být. Ráda bych, aby vám tento blog pomohl v utřídění zážitků, zkušeností a nápadů, které během EVS získáte! Samozřejmě můžete psát o čemkoli a ne jen si odpovídat na tyto otázky! Ocením také fotografie, videa, prostě cokoli, co nějak vypovídá o průběhu vaší služby a může třeba motivovat ostatní zájemce o EVS... Nevyhýbejte se ale ani negativním zkušenostem, i ty nás mohou posunout dál a jsou důležité!
Těším se na vaše příspěvky!
Alžběta

Žádné komentáře:

Okomentovat