Vítejte na blogu evropských dobrovolníků a dobrovolnic, které vyslala YMCA v ČR!

pátek 2. března 2012

Pozdravy z Holandska



Zdravím všechny dobrovolníky (hlavně ty, kteří jsou z Ymky):-)

Jak se Vám daří na Vašich projektech? Všechno klape?

Již uběhlo půl roku, co jsem v Holandsku a ještě mám druhý půl rok teprve před sebou. I midterm jsem už absolvovala, přesně minulý týden. Kdo ještě nebyl na tomto školení, má se na co těšit! Je prima potkat na jednom místě tolik kultur, národností. Jsem moc ráda, že je hlavním jazykem EVS angličtina, protože je mnohem jednodušší než holandština. Stále s ní bojuji :) Organizace, ve které pracuji (Atlantic Bridge) je velmi kvalitní organizací. Pro studenty jsme například připravili před Vánocemi - Thanksgiving day, Christmas diner, kdy jsme prezentovali typická jídla, která se před Vánocemi připravují v Německu, Česku (samozřejmě bramborový salát s řízkem :-)), Rumunsku, Nizozemí, Španělsku a USA. Další aktivity jako jsou festivaly pro mládež, budeme připravovat o velkých letních prázdninách.


Pro mne bylo velkým zážitkem lyžování v Holandsku, ve velké zimní hale. Zasílám fotečku z lyžovačky.


Přeji všem dobrovolníkům hodně pěkných zážitků a žádný culture shock :-)

Monika D.

2 komentáře:

  1. Ahoj Moniko, to vypadá zajímavě, lyžování v hale! Jsem ráda, že se ti na EVS líbí. A jak vypadá tvůj denní / týdenní program? Držím palce, ať i ta holandšitna nakonec jde:)

    OdpovědětVymazat
  2. a měla jsi možnost bruslit na kanálech? to jsem vám záviděla...:)

    OdpovědětVymazat